Wednesday, February 09, 2005

Regretting the things we linked today?

Man, these mp3 fiends are like cockroaches, you stamp one dead beneath your boot and the goo is full of eggs that turn into newly hatched filthy stinking ugly yucky cockroaches. No matter, these boots were made for stomping out cockroaches haha fooled you. Fuck Nancy Sinatra, here are the nancy boys from Chicago with "If you leave me now". Enjoy!



If you leave me now
You'll take away the biggest part of me
Oooooo-hoo no baby, please don't go
And if you leave me now
You'll take away the very heart of me
Ooooo-hoo no baby, please don't go
Ooooo-hoo girl, I just want you to say

A love like ours is love that's hard to find
How could we let it slip away
We've come too far to leave it all behind
How could we end it all this way
When tomorrow comes and we both regret
Things we said today


A love like ours is love that's hard to find
How could we let it slip away
We've come too far to leave it all behind
How could we end it all this way
When tomorrow comes and we both regret
The things we said today

If you leave me now
You'll take away the biggest part of me
Oooooo-hoo no baby, please don't go

Ooooo-hoo girl, I just got to have you by my side
Oooooo-hoo no baby, please don't go
Oooooo-hoo mama, I just got to have your lovin'

3 Comments:

Anonymous Bert H said...

Kakkerlakken? Misschien wel een beetje laag hé, beste Marcel! Meestal zijn die kakkerlak-blogs een pak aantrekkelijker en interessanter dan uw miezerig miertje in deze internetwereld. En dan nog iets: Is het misschien niet slimmer/nuttiger om te 'kakken' op Kazaa en co? Zoveel bezoekers trekt zo'n (kleine) Belgische blog toch niet ivm het aantal gebruikers op de servers van Kazaa? Ik ga binnekort trouwens naar een concert van Lemon Jelly en die heb ik leren kennen via het net! Hoe anders? En wees gerust, ik heb hun 3 cd's én hun dvd dus je hoeft me niet te procederen... Vriendelijke groeten van iemand die weet dat kakkerlakken niet virtueel zijn.

February 13, 2005 at 5:56 PM  
Anonymous Frank said...

Marcel, hoe oud bent U eigenlijk?

Uw gedrag is dat van een dik vet Amerikaans kind van zes, vol puisten dat zijne chocola niet krijgt.

Pak downloaders op een volwassen manier aan, en U zal misschien meer succes hebben. Er is niemand die U nog serieus neemt.

Vriendelijke groet.

Frank. 21 jaar en alvast volwassener dan U.

February 15, 2005 at 4:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

Lees het hele blog, pretty good

December 11, 2009 at 2:53 PM  

Post a Comment

<< Home